کد خبر: ۹۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۶
دولت قطر از اقدام ویژه خود برای تیم‌های ملی و داوران جام جهانی 2022 خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسابقات جام جهانی 2022 قطر از تاریخ 29 آبان به میزبانی دوحه آغاز می شود و تیم ملی کشورمان در این تورنمنت با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت خواهد کرد.

در همین رابطه علی الدوسری رئیس بخش آماده سازی ورزشگاه های تمرینی تیم های ملی جام جهانی در مصاحبه با نشریه «الوطن» قطر، گفت: قطر نشان داد نه تنها برای میزبانی از جام جهانی آماده است بلکه در بهترین شرایط قرار دارد و با امکاناتی بی نظیر از تیم های ملی و فوتبال دوستان میزبانی خواهد کرد.

وی افزود: در زمینه ورزشگاه های تمرینی برای میزبانی تیم های ملی جام جهانی باید بگویم 17 ورزشگاه جدید برای تمرینات افتتاح شد. در کل 41 زمین تمرین برای میزبانی از 32 تیم شرکت کننده جام جهانی 2022 آماده شدند. همچنین نکته خاص در آمادگی برای میزبانی باید بگویم داوران فوتبال به صورت اختصاصی در یک ورزشگاه مجزا تمریناتش را انجام خواهند داد.

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هم نمایندگان داوری ایران در جام جهانی خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: